NHZ partnerji so za nas izredno  pomembni, saj predstavljajo temeljni kamen v mozaiku NHZ. So čast in hkrati odgovornost za našo ekipo v trženju, saj smo si postavili relativno visoke cilje promocijskih aktivnosti. A prav zato je število naših pokroviteljev oz. partnerjev omejeno.

Osnovno vodilo NHZ je »KAKOVOST«, in za zagotavljanje le-te je potrebno ogromno natančnega načrtovanja in predvidevanja, usklajevanja s pokrovitelji ter izvajanje vseh akcij na najvišji profesionalni ravni.

Naši pokrovitelji razumejo filozofijo NHZ, ki temelji na zadovoljstvu vseh, od zaposlenih do kupcev, dobaviteljev, ter seveda  pokroviteljev. Vsi skupaj predstavljamo nenadomestljiv člen v sistemu NHZ za kakovostno izvajanje vseh programov, ki smo si jih zadali.

V naslednjih letih se bomo trudili opravičiti zaupanje vseh naših pokroviteljev, hkrati pa naše sodelovanje nadgrajevati in izboljševati v obojestransko zadovoljstvo. Veseli nas dejstvo, da so z nami najbolj priznana imena slovenskega poslovnega sveta, kar kaže na vrhunski tržni in poslovni potencial Nogometne hiše zabave. Zagotovo bo le-ta iz leta v leto večji, kar pomeni, da bo tudi sama NHZ imela večji vpliv pri nagovarjanju ciljne publike, ter bo s tem krepila svojo vrednost kot blagovna znamka.

Zlati sponzorji

Veliki sponzorji

Telekom_300x100

Zeleni sponzorji

Automatic_servis

Medijski sponzorji